Termen si costuri livrare:
Coletul va ajunge la uşa Dumneavoastră în termen de 24 - 48 de ore de la confirmarea telefonică in functie de stocul furnizorului.
Comenzile se pot livra:
• Imediat: Dacă toate produsele sunt în stocul nostru. Livarea se face prin curier rapid (comanda va ajunge la destinaţie în ziua următoare). Pentru comenzile ale căror componente se asamblează sau se testează, termenul de livrare va fi cel agreat cu Consultantul de Vânzari .
• În intervalul de timp specific, afişat, al fiecărui produs: Produsele sunt disponibile în stocul furnizorilor.
• În intervalul de timp agreat împreună cu Dumneavoastră.
Comenzile plătite cu Ordin de Plată se livrează numai după intrarea sumei în unul din conturile noastre.
În cazul în care doriţi să specificaţi anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugăm sa introduceţi în casuta de observaţii aceste lucruri înainte de finalizarea comenzii.
Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veţi fi înştiinţat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă Dumneavoastră doriţi şi sunteţi de acord cu acest lucru. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului trimis de către noi, revine societăţii de curierat sau transportatorului conform legislaţiei în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului şi vom fi înştiinţaţi în termen de 2 ore de la primirea coletului.
Taxele de livrare:
Livrarea comenzilor este GRATUIT pentru comenzile mai mari de 1000 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 1000 lei se percepe o taxă de transport de 40 lei acolo unde curierul are arie de acoperire fara taxe suplimentare.
Excepţie fac coletele cu o greutate mai mare de 10 kg. si format agabaritic,. În aceste cazuri vă trimitem o ofertă de livrare personalizată.
Modalităţi de plată:
Preţul de achiziţie prezentat pe factură va fi acelaşi cu cel prezentat pe site la momentul achiziţiei, preţ la care se adaugă şi costurile de livrare.
Preţurile prezentate includ TVA (19%).
Puteţi opta pentru unul din următoarele modalităţi de plată:
1 Plata ramburs la curier
Transfer bancar
Plata cu OP in conturile urmatoare :
RO93 RNCB 0246 0869 7886 0001 BCR Rosiori de Vede
RO74 RZBR 0000 0600 1244 9205 Raiffesen Bank Rosiori de Vede
RO41 CECE TR02 01RO N037 3418 CEC Bank Rosiori de Vede
RO94 TREZ 6085 069X XX00 3013 Trezoraria Rosiori de Vede
La înregistratrea comenzii aveţi posibilitatea să alegeţi plata prin bancă. Plata se face in baza facturii proforme emise de către Pol Electro Fonda, după confirmarea disponibilităţii produselor. În cazul în care nu aveţi cont bancar, puteţi efectua depunere în contul Pol Electro Fonda. Factura proformă este valabilă 2 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectuează după intrarea în contul Pol Electro Fonda a sumei aferente.
Pentru ca plata să poată fi asociată comenzii Dumneavoastră, trebuie ca pe ordinul de plată sa fie menţionat numărul facturii proforme.
Plata prin transfer bancar efectuată în numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscală trebuie făcută doar din contul respectivei Persoane Juridice.
Trimiterea copiei ordinului de plata .pe e-mail comenzi@electrofonda.ro
Renunţarea la cumpărare
Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunţarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţi este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Pol Electro Fonda va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil, de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport dacă livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard oferită de Pol Electro Fonda.
Exercitarea dreptului de renunţare la cumpărare pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, şocuri, urme de montare, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.
Exercitarea dreptului de renunţare la cumpărare se aplica doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mănuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbracăminte, nu să îl poarte.
Garanţia produselor
Toate produsele comercializate de către Pol Electro Fonda, beneficiează de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor.
Pentru produsele care nu sunt însoţite de un certificat de garanţie emis de producător/importator, factura eliberată de către vânzător serveşte totodată şi ca şi certificat de garanţie şi se soluţionează la sediul Pol Electro Fonda prezentat în pagina de contact, prin repararea, înlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluţionării garanţiei revine în responsabilitatea Pol Electro Fonda, expedierea se va face prin intermediul firmelor de curierat. Soluţionarea garanţiei se face în maxim 15 zile calendaristice.
La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente şi copiile de pe factură fiscală şi certificatul de garanţie. În cazul în care produsele ajung neinsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia.
Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură si presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), setări şi instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor.
Garanţia pentru produsele însoţite de un certificat de garanţie emis de producător/importator se soluţionează în centrele menţionate şi în condiţiile specificate în acest document.Pentru acordarea garanţiei este necesar să păstraţi certificatul de garanţie în original.
Conform H.G. 448/2005 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE), consumatorii au obligaţia să nu elimine DEEE ca deşeuri municipale nesortate şi să colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roţi barată cu două linii în forma de X.
Departamentul tehnic Pol Electro Fonda poate fi contactat în scris sau telefonic la adresele şi numerele de telefon prezentate în pagina de contact .
Termenul de garanţie este din momentul livrării produselor, conform datei menţionate în factura fiscală.
În cazul în care solicitarea de acordare a garanţiei este nejustificată (produs funcţional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse şi eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operaţiunile de service efectuate în perioada de garanţie vor fi menţionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integrantă din Certificatul de Garanţie. Perioada de garanţie se prelungeşte cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.
Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operaţiunilor vor fi declarate abandonate şi predate centrelor de colectare.
Produsele care nu pot fi reparate sau înlocuite cu alte produse cu performanţe similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (încărcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc parţial sau integral sume provenite din operaţiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar în baza prezentării unui act de identitate valid (facturi persoană fizică) sau a unei împuterniciri (facturi persoană juridică).